sâmbătă, 6 aprilie 2013

Colțul din glob

Mă caut printre obiecte și'n ale lor umbre
 Cu mâinile reci,cu privirea-mi tulbure
 Alunecând palid printre ele... atingându-le;
 Mă pierd mecanic în a orașului nebule.
 
 De pe a cerului cearcăne se scurg lacrimi
 Și cad mai adânc în amintiri și patimi;
 Afară plouă,îmi plouă în suflet și mă clatin
 Când la geam mai bate câte un paltin.
 
 Cadaveric,stau și vorbesc pereților de lut:
 "Visele apar din frică și frica din trecut,
 Soarele răsare pentru a merge la amurg."
 Pe cafeniul pereților lacrimi se scurg.
 
 Pe înserate îmi aprind,încet,o lumânare
 Și rup lent un buchet de flori... pare
 Odată cu simțirile ce'mi arătase fericirea;
 În timp ce nu iubesc,pierd nemurirea.
 
 Inima'mi tristă,un diapir paralizat în piatră,
 Ascultă cum cântă ploaia la fereastră,
 Scaldata'n picături reci,ce tot cad amarnic;
 Al lunii chip serafic îl caut zadarnic.
 
 .........................................................
 
 Noaptea pleacă și eu cad răpus de nori
 Incautarea fericirii,condus de zori
 Spre un alt apus,spre alt gând ascuns
 În drumul spre al fericirii răspuns.

3 comentarii:

  1. Foarte frumos,mi-a placut,pacat ca acest blog nu are un succes prea mare,dar in acelasi timp,e bine ca nu toti "smecherii" citesc,daca ar face asta ar fi pacat sa "combine" lucruri de aici,cu prostia lor din viata reala,imi cer scuze de greseli,am scris repede acest comentariu,o sa citesc in continuare acest blog. Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Of, am ajuns cam târziu aici.
    E superbă, superbă :"Visele apar din frică și frica din trecut' Doamne am rămas paf, mă reprezintă complet în momentul de faţă.
    Sper să revii cu noi poezii şi să nu ne uiţi, chiar dacă foarte rar ajungem să citim..totuşi vine momentul.
    Multă baftă şi felicitări pentru versurile acestea...superbe.

    RăspundețiȘtergere