sâmbătă, 3 iunie 2017

Balul primatelor


Intru in al său dans murdar,
Tango tribal compus din carne.
Mișcare relativă în sens orar;
Ochi săraci admirând șabloane.

Și fac pereche in al vostru sens comun,
Dar mă împiedic și mă strâng
Când toți fredonează și se descompun
Eu am un acord trist și încă un stâng.

Dans... Marș funebru violent,
Suflete sterpe, pereche ale morții
Iar eu mor sa spun la sentiment
Că veți dansa in ale absurdului proporții.

Animal rațional ce ți-ai pierdut scopul;
Paradisul promis îți e cel pierdut
Căci ai iubit doar ce ai văzut cu ochiul,
Hrănind zadarnic trupul tău de lut.

Animal prefăcut, la ce apleci urechea?
Miriade de primate ce-ți canta fantastic
Și ei știu ce vrei, iar tu le ești perechea
Ce inchide corpul celest in foi de plastic.

Dans biped ce mă tot cheamă să îl joc
Intr-un prezent continuu cu ieri și mâine.
Eu nu fac un pas dar le cer in loc
O alice și o pâine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu